بستن
سبد خرید

خرید انواع درب ضد سرقت بصورت عمده و تک| قیمت و نمایندگی فروش(۲۵ شهریور)

خرید انواع درب ضد سرقت بصورت عمده و تک| قیمت و نمایندگی فروش(۲۵ شهریور)

۱۴۰۲/۰۶/۲۴ خرید انواع درب ضد سرقت بصورت عمده و تک| قیمت و نمایندگی فروش(۲۵ شهریور) خرید درب ضد سرقت ارزان در نمایندگی بی واسط، بعنوان نمایندگی فروش درب ضد سرقت به قیمت کارخانه و ارزانتر از بازار می باشد.
بی واسط انواع مدل های درب ضد سرقت را به قیمت کارخانه در انواع مدل ها به نرخ ارزان ارائه می کند. امروزه با توجه به افزایش قیمت ها خرید درب ضد سرقت ارزان یکی از بهترین انتخاب ها جهت خرید بهینه می باشد و امروزه بسیاری از افراد در قیمت ورودی ساختمان های خود اقدام به نصب درب ضد سرقت می نمایند.
درب ضد سرقت انواع متفاوتی دارند و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های متنوعی می باشد. شما برای خرید هر یک از آنها می تواند از فروشگاه اینترنتی بی واسط آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید

بررسی درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت برای ورودی ساختمان ها یکی از ضروری ترین اقداماتی است که برای تامین امنیت تک واحدها باید انجام داد. به همین دلیل شرکت بی واسط، نمایندگی فروش درب ضد سرقت اقدام به فروش انواع این درب ها در مدل های یک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه با قیمت استثنایی کرده است.

جالب است بدانید هر یک از درب های ضد سرقت ویژگی های متفاوتی داشته که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید این محصولات کافی است سری به فروشگاه اینترنتی بی واسط بزنید و مدل مدنظر خود را با کمترین نرخ بازار تهیه کنید.

همانطور که اطلاع دارید، یکی از مزایای خرید عمده درب ضد سرقت سبب کاهش قیمت، کاهش هزینه های ساخت و ساز و افزایش افزایش سودآوری می گردد. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید درب بصورت تکی، سفارشات خود را به صورت عمده ثبت کنند. خبر خوب این که بی واسط تمام درب های ضد سرقت را با قیمت عمده به فروش می رساند.

بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین درب ضد سرقت با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت هستید، کافی است به مجموعه بی واسط مراجعه کنید.

اگر شما می خواهید به صورت عمده خرید این محصول را انجام دهید بدون شک قیمت کمتری را پرداخت خواهید کرد و همین امر یکی از مهمترین مزیت های خرید عمده به شمار می رود. ولی باید بدانید که فروشگاه اینترنتی بی واسط تمامی درب های ضد سرقت خود را با قیمت عمده به مشتریان خود ارائه می دهد.

بنابراین آن دسته از افرادی که می خواهند درب ضد سرقت با کیفیت و مناسبی را با قیمت پایین خریداری کنند، می توانند خرید خود را از این فروشگاه انجام دهند.

انواع درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت ایرانی
  • درب ضد سرقت ترک
  • درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت ایرانی

هنگامی که برای حفظ امنیت به دنبال خرید درب ضد سرقت می روید، با توجه به تحریم ها و قیمت بالایی درب های ضد سرقت وارداتی خرید درب ضد سرقت ایرانی محتمل ترین انتخاب جهت محافظت از منزل می باشد. معمولا هنگام خرید درب ضد سرقت ارزان، تنهای گزینه قابل اتکا با کیفیت بالا درب ضد سرقت ایرانی دارای خدمات پس از فروش و کیفیت بالا می باشد، این درب ضد سرقت علاوه بر ارزان بودن معمولا از مزیت بالای بهره می برند که مهمترین مزیت شامل استحکام بالا، بهره گیری از چارچوب فلزی و موارد دیگر می باشند.

امروزه بعضی از خریداران خرید درب ضد سرقت ایرانی را نسبت به گزینه های چینی و ترکی بدلیل افزایش کیفیت و نرخ پایینتر بیشتر ترجیح می دهند. قدیم تصور می کردند درب های ایرانی کیفیت پایین تری نسبت به نمونه های خارجی دارند. اما واقعیت این است که درب های ضد سرقت ایرانی از ورود سارقان به خوبی جلوگیری می کنند؛ زیرا متخصصان برای ساخت آنها از جدیدترین روش های روز استفاده کرده و مواد مرغوب و با کیفیت در آنها به کار برده اند. ما در این مقاله مزایای خرید درب ضد سرقت ایرانی را برای شما توضیح می دهیم.

خرید درب ضد سرقت

فروشگاه آنلاین بی واسط، یکی از بزرگترین فروشگاه های خرید درب ضد سرقت مدل های متنوع خود را با کیفیت بالا و نرخ پایین عرضه می کند. چنانچه در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنید، فروشگاه ما یک پیشنهاد بی نظیر برای شما می باشد، چرا که می توانید محصولات خود را با قیمت کارخانه خریداری کنید. این فرصت برای شما فراهم است تا درب های ترک و ایرانی را در مدل های سنتی، کلاسیک و مدرن سفارش دهید. این درب ها در دسته بندی های یک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه به فروش می رسند و شما باید با توجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به سفارش محصول مدنظرتان کنید.

مزایای خرید اینترنتی انواع درب امنیتی

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید، باید بدانید خرید آنلاین نسبت به خرید فیزیکی مزایای بی شماری دارد. مهمترین برتری های خرید اینترنتی را می توان در 3 گزینه خلاصه کرد:

  • کاهش هزینه
  • مقایسه محصولات
  • صرف جویی در زمان

با گسترش فروشگاه های مجازی امکان فروش انواع محصولات از جمله درب های ضد سرقت توسط افراد و شرکت های مختلف وجود دارد. شما هم می توانید به راحتی با مراجعه به این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهید. چنین اقدامی منجر به کاهش هزینه های جانبی می شود. با این حال خرید از بستر وب بی عیب و ایراد هم نیست. از جمله معایب این مشکلات می توان به عدم توانایی لمس فیزیکی محصول و جنس کالا اشاره کرد.

چرا باید درب ضد سرقت را از فروشگاه بی واسط خریداری کنیم؟

در زمان خرید درب ضد سرقت معیارهای زیادی وجود دارد که بهتر است مورد بررسی قرار بگیرد. اگر شما هم به دنبال انتخاب بهترین محصول هستید، باید به این معیارها توجه زیادی کنید. اگر هنوز اقدام به خرید نکرده باشید، آشنایی با این موارد می تواند بسیار مفید باشد. این موارد عبارتند از:

  • قیمت
  • تنوع
  • کیفیت
  • یراق آلات

بی واسط با هدف مشتری مداری سعی کرده تمام این فاکتورها را مطابق میل مشتریان بهینه سازی کند. اگر هنوز به ما و محصولات مان اطمینان ندارید، اجازه دهید هر یک از این فاکتورها را با توجه به محصولات شرکت بررسی کنیم:

مهمترین فاکتور خرید درب ضد سرقت در بی واسط:

شما زمان خرید هر وسیله ای باید به برخی از نکات مهم دقت داشته باشید تا بهترین نمونه آن را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. برای خرید درب ضد سرقت هم باید به برخی از نکات دقت داشته باشید که این نکات عبارت هستند از :

قیمت مناسب

نه تنها در انتخاب درب های ضد سرقت بلکه در خرید هر محصول دیگری، قیمت یک فاکتور بسیار مهم برای مشتری محسوب می شود. تیم بی واسط اقدام به فروش درب ضد سرقت ارزان قیمت کرده تا خیال شما از بابت هزینه آسوده باشد. بدیهی است برای خرید محصولاتی با ویژگی بیشتر باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید. با این حال تمام محصولات ما با قیمت پایین تر نسبت به سایر فروشگاه ها به دست مصرف کننده می رسد.

تنوع بالای درب ضد سرقت

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در زمان خرید، تنوع درب امنیتی موجود در فروشگاه است. وجود مدل های گوناگون درب دست شما را برای خرید باز گذاشته و اجازه می دهد مطابق نیاز ساختمان خود اقدام به ثبت سفارش کنید. با کمی گشت و گذار در فروشگاه ما می توانید انواع درب ها را با طراحی و ساخت متفاوت پیدا کنید. تنوع محصولات از یک جنبه دیگر نیز حائز اهمیت است. این پارامتر کمک می کند تا محصول خریداری شده با دکوراسیون ساختمان یکنواخت باشد.

کیفیت بالا:

خرید کالایی با قیمت پایین زمانی مناسب است که کیفیت آن نیز بالا باشد. حتی اگر فرد غیرمتخصصی هستید، در حین خرید توجه به کیفیت محصول باید در دستور کار شما قرار بگیرد. کیفیت بالا ضمن تضمین امنیت خانه و ساختمان منجر به افزایش عمر مفید درب های امنیتی می شود. بنابراین اگر هدف شما از خرید درب های ضد سرقت ایجاد امنیت بالا در شرکت، خانه، دفتر، مغازه، مطب و .. است، بهتر است کیفیت محصول را با دقت بیشتری بررسی کنید. فاکتورهای زیادی بر کیفیت محصول نهایی تاثیرگذار هستند:

  • ضخامت و جنس چهارچوب
  • لولای درب
  • جنس لایه ها
  • ابزار یراق
  • حتی نحوه نصب صحیح درب (بهتر است توسط تکنسین باتجربه انجام شود)
  • لایه فولادی میان لایه های درب
  • ...

قطعا متوجه شده اید که در خرید بهترین درب ضد سرقت باید فاکتور کیفیت را مدنظر قرار دهید. یک درب با ساخت ایده آل می تواند مدت ها استفاده شود و از هزینه های اضافی جلوگیری کند. بدون شک اگر محصول انتخابی کیفیت لازم را نداشته باشد، تنها باعث هدر رفتن سرمایه شما خواهد شد. بنابراین حتما و حتما در زمان خرید به این فاکتور دقت کنید و از خرید محصولات بی ارزش و نامناسب خودداری نمایید.

یراق آلات ایده آل:

علاوه بر 3 فاکتور بالا بهتر است در زمان خرید به یراق آلات استفاده شده در ساخت درب امنیتی نیز توجه کنید. دربی مناسب است که برای طراحی و ساخت آن از بهترین و باکیفیت ترین یراق آلات استفاده شده باشد. لازم به ذکر است محصولی که یراق آلات بهتری دارد، طبیعتا قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

خرید اینترنتی درب ضد سرقت در مجموعه بی واسط بدلیل عرضه مستقیم درب ضد سرقت مزیت های بالایی را جهت انواع درب های ضد سرقت در خدمت مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید آنلاین درب ضد سرقت امکان مقایه صدها مدل درب ضد سرقت را فراهم کرده و سبب می گردد با صرف هزینه کمتر بهترین انتخاب را داشته باشید.

با خرید آنلاین انواع درب های ضد سرقت از مجموعه بی واسط از مزایای بی نظیر تیم ما بهره مند خواهید شد. مزایایی که در کمتر فروشگاه آنلاینی مشاهده می شود. اول این که این فرصت فراهم است تا در زمان خرید صد ها مدل مختلف را با هم مقایسه کرده و مناسب ترین محصول را تهیه کنید. نکته دوم امکان خرید با هزینه پاین تر است. از سویی خرید فیزیکی نیاز به زمان و انرژی زیادی داشته و از سوی دیگر هزینه شما را افزایش خواهد داد. خریدی که می تواند برای مشتری بسیار خسته کننده هم باشد.

اما نکته مثبت بعدی در زمان خرید از بی واسط، نمایندگی فروش درب ضد سرقت، امکان مشاهده موجودی کالا است. در زمان مراجعه به فروشگاه فیزیکی شاید مدل مناسب شما موجود نباشد، این در حالی است که چنین مشکلی در یک فروشگاه اینترنتی مانند بی واسط وجود نداشته و می توانید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

مزیت خرید آنلاین درب ضد سرقت

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید، باید بدانید خرید آنلاین نسبت به خرید فیزیکی مزایای بی شماری دارد. مهمترین برتری های خرید اینترنتی را می توان در 3 گزینه خلاصه کرد:

  • کاهش هزینه
  • مقایسه محصولات
  • صرف جویی در زمان

با گسترش فروشگاه های مجازی امکان فروش انواع محصولات از جمله درب های ضد سرقت توسط افراد و شرکت های مختلف وجود دارد. شما هم می توانید به راحتی با مراجعه به این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهید. چنین اقدامی منجر به کاهش هزینه های جانبی می شود. با این حال خرید از بستر وب بی عیب و ایراد هم نیست. از جمله معایب این مشکلات می توان به عدم توانایی لمس فیزیکی محصول و جنس کالا اشاره کرد.

خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت

امروزه با توجه به رشد ساختمانسازی و مجتمع نشینی نیاز به درب ضد سرقت بیش از پیش احساس می شود. درب ضد سرقت ارزان به منزله کیفیت پایین این محصول نمی باشد بلکه بدلیل کاهش هزینه های مربوط به تولید می باشد. این درب ها به دلیل بهای ارزان خود محبوبیت زیادی بین خریداران دارند و توانسته اند جای خود را در بازار کشور باز کنند.

مشتریانی که می خواهند در هزینه های خرید درب ضد سرقت صرفه جویی کنند کافیست با مدل های جذاب و مشتری پسند درب های ضد سرقت ارزان در مجموعه بی واسط آشنا شوند. مرکز تولید درب های ضد سرقت برای تهیه این محصولات از طرح های زیبا و دلنشین و رنگ بندی های متنوع استفاده می کند. درب های ضد سرقت ارزان علاوه بر مقرون به صرفه بودن از کیفیت خوبی هم برخوردارند.

مطمئنا قیمت محصولات جزو مهم ترین مسائلی است که هنگام خرید درب ضد سرقت مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت درب های ضد سرقت موثرند. مواردی همچون جنس مواد اولیه به کار رفته در تولید درب، ابعاد درب، قفل و یراق آلات درب و... جزو عواملی هستند که روی قیمت درب های ضد سرقت اثر می گذارند.

تولیدکنندگان درب ارزان قیمت در تلاشند تا درب های ضد سرقت را با قیمت هایی کمتر از قیمت معمول درب در بازار به خریداران و مصرف کنندگان عرضه کنند.

درب ضد سرقت ارزان ایرانی با کیفیت بالا

درب های ضد سرقت ارزان قیمت ایرانی با توجه به نوع مواد اولیه بکارگرفته شده از جمله درهای ضد سرقت با کیفیت و با ایمنی بالایی هستند که توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگجان ره به خود جلب کند. با توجه به این نوع درب ها در عین حال که قیمت نسبتاً پایینی دارند اما از کیفیت خوبی برخوردار هستند و تنها در مسائل ظاهری با درب های معمولی تفاوت دارند.

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت تحت تاثیر مولفه های بیشماری می باشد مهمترین فاکتور تاثیر گذار در خرید درب ضد سرقت که روی قیمت موثر می باشد توجه به فاکتور کیفیت می باشد در مجموعه بی واسط معمولا بر حسب نوع برند و همچنین کیفیت قیمت درب ضد سرقت متفاوت می باشد. مجموعه بی واسط بعنوان فروشنده درب ضد سرقت، قیمت این محصول را در برند های ایرانی و ترکی به نرخ مناسب و قیمت عمده ارائه می کند.

درب ضد سرقت ایرانی معمولا نسبت به نمونه های ترکی دارای قیمت ارزان بوده و همین سبب شده که هر کدم از محصولات مشتری های خاص خود را داشته باشند.

در زمان خرید بهترین درب ضد سرقت از مجموعه بی واسط باید بدانید قیمت نهایی سفارش به عواملی نظیر نوع برند و کیفیت محصول بستگی دارد. با این حال ما مفتخریم در فروشگاه خود انواع این محصولات در برندهای ایرانی و ترکیه ای را با نرخ عمده و قیمت ارزان به فروش برسانیم. بدیهی است مدل های ایرانی نسبت به نمونه های خارجی (ترک) قیمت کمتری دارند. با این وجود هر برند از مشتریان خاص خود بهره می برد.

در میان محصولات مختلف بدون شک درب های ترکیه ای جزو محصولات باکیفیت بازار به شمار می روند. به همین دلیل این محصولات گزینه اصلی خرید اکثر مشتریان هستند. هرچند درب های ضد سرقت ترک قیمت بالاتری از مدل های ایرانی دارند، اما ویژگی های آن ها نیز یک سطح بالاتر است. کیفیت بالاتر، عایق بهتر صدا، مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و حرارت، مقاومت در برابر برش و فشار و همچنین مقاومت بالا در برابر حوادثی مانند زلزله و آتش سوزی از جمله این ویژگی ها می باشد.

همانطور که گفته شد برای خرید انواع درب امنیتی از بی واسط شما قیمتی معادل با نرخ کارخانه پرداخت می کنید. به عبارتی ساده تر شما با خرید از فروشگاه ما خرید به قیمت های عمده را تجربه می کنید. چرا که به عنوان نمایندگی فروش انواع درب های ضد سرقت برای حمایت از مصرف کننده این محصولات را با قیمت ارزان به فروش می رسانیم.

قیمت درب ضد سرقت ارزان

معمولا هنگام خرید، کیفیت و قیمت درب ضد سرقت ارزان جزو مهمترین ملاک ها می باشد. شاید هنگامی که ترکیب قیمت ارزان را می شنوید اولین نکته ای که به ذهنتان خطور می کند، بی کیفیتی باشد. اما همیشه ارزان بودن دلیل بر بی کیفیت بودن جنس نیست. برای خرید درب ضد سرقت ارزان و با کیفیت، باید معیارهای این درب به درستی بررسی شده و از فروشگاه معتبر خریداری شود.

درب ضد سرقت زئوس، یکی از بهترین برندها برای خرید می باشد. در این خرید شما می توانید هم ارزانی و هم کیفیت را، با هم تجربه کنید. برای دسترسی آسان تر به تمامی مدل ها، سایت مجموعه بی واسطه این برند را به شما معرفی می کند.

برای افرادی که در زمینه ساخت ساز ساختمان فعالیت می کنند، قیمت درب ضد سرقت دارای اهمیت بالایی می باشد. قیمت در ب ضد سرقت ارزان با توجه به کاهش هزینه های ساخت ساز اولویت اصلی خرید می باشد.

مجموعه بی واسط بعنوان مرکز فروش درب ضد سرقت برای افرادی که بیشتر از هر چیزی به قیمت و هزینه خرید درب برایشان مهم است یک گزینه مهم تلقی می گردد. درب ضد سرقت ارزان مجموعه بی واسط دارای کیفیت بالا بوده و همین امر سبب شده که همه افراد بدنبال خرید درب ضد سرقت ارزان بیافتند.

لیست قیمت درب ضد سرقت ارزان در نمایندگی فروش

درب ورودی چوب با کیفیت 8 میلیون تا 30 میلیون
درب ضد سرقت لوکس با روکش زیبا 3 میلیون تا 15 میلیون
درب ضد سرقت ایرانی 2 میلیون تا 15 میلیون
درب درب ضد سرقت ترک 8 میلیون تا 30 میلیون

نمایندگی فروش درب ضد سرقت

نمایندگی فروش درب ضد سرقت در مجموعه بی واسط با عرضه انواع درب ضد سرقت به نرخ عمده بهترین مزیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این نمایندگی با فروش درب های محکم به قیمت کارخانه سبب کاهش هزینه پیمانکاران شده و بهترین درب ضد سرقت با قیمت ارزان را ارائه می کند. مهمترین مزیت خرید درب ضد سرقت در نمایندگی حذف واسطه و عرضه درب به نرخ کارخونه می باشد.

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش